Càritas Andorrana donarà continuïtat al seu servei

Us informem que, d’acord amb les indicacions de les autoritats sanitàries del Govern d’Andorra en relació amb la prevenció del coronavirus (COVID-19) i les mesures de contenció anunciades, Càritas Andorrana donarà continuïtat al servei intentant evitar, en la mesura que sigui possible, l’afectació de l’activitat de l’entitat alhora que posarà les mesures necessàries per protegir la salut de treballadors, usuaris i proveïdors.

Pel que fa a la seu de Càritas  Andorrana, es donarà el servei mitjançant els  telèfons: 806111/ 339815 i el correu electrònic .

La resta d’espais de Càritas Andorrana, romandran tancats.

Des de Càritas Andorrana us encoratgem, davant de la situació sobrevinguda, a evitar els desplaçaments a les oficines, i us demanem que utilitzeu els canals alternatius a disposició.

Recordeu fer cas de les recomanacions traslladades pels responsables de Salut.
Us mantindrem puntualment informats de qualsevol nova acció que emprenguem seguint les pautes marcades per les autoritats pertinents i que estem seguint permanentment.

Gràcies per la vostra confiança.