Gràcies al suport de les empreses del país, l’Administració pública i els mecenes particulars, podem fer campanyes emmarcades dins convenis, patrocinis i programes de responsabilitat social corporativa (RSC).

PATROCINADORS:

COL·LABORADORS:

Air-Val, S.A.| Centre Comercial Andorrà | Centre comercial Sant Eloi | Col·legi Mare Janer | Col·legi Sant Ermengol | EO | IPDA Alimentació | Andornet | Patrimoine Assegurances | RTVA | Escola Andorrana d’Andorra la Vella | Escola Andorrana d’Ordino | Escola Andorrana d’Escaldes | Escola Andorrana de La Massana | Escola Andorrana de Segona Ensenyança d’Encamp | Escola Francesa de Canillo | Escola Andorrana de Batxillerat | Colegio Español María Moliner | Col·legi Sagrada Família | Àgora International School Andorra | Escola Francesa d’Andorra la Vella | Escola Andorrana d’Encamp | Escola Andorrana del Pas de la Casa | Escola Francesa d’Andorra | El Tortell I Farmàcia Guitart I Grans Magatzems Pyrénées I Altaveu I NA Grup I Residència Clara Rabassa I Mango I Inditex I Albert Villamayor Arquitecte I Pampliega & Associats I

PATROCINADORS

Si ets una empresa o una institució i vols fer campanyes en favor de Càritas Andorrana per tenir un impacte significatiu en la societat, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

Les accions que es poden dur a terme per donar suport a la nostra institució són, entre d’altres, la prestació gratuïta de serveis, el patrocini d’accions de sensibilització, la difusió de les accions solidàries de la nostra entitat, donacions en espècie, la incorporació al mercat laboral de persones ateses per Càritas, la promoció del contacte amb altres col·laboradors, i les donacions econòmiques puntuals o periòdiques.

Càritas capçalera

Si vols que ens posem en contacte amb tu,

emplena les dades del formulari següent.

Dades Generals