Campaña de Sensibilización

“El teu compromís millora el món” és el lema de Campanya de Sensibilització de Càritas en el que s’organitza pels volts de Nadal.

La campanya pretén sensibilitzar als escolars del país i empreses, de la situació social a Andorra i conscienciar sobre les causes i conseqüències de la pobresa i l’exclusió en el nostre entorn més immediat.

Aquestes xerrades a les escoles que duen a terme els treballadors socials de Càritas juntament amb voluntaris, es concreten posteriorment en una recollida d’aliments  per la Banc d’Aliments, que serveixen per cobrir les necessitats més immediates de les famílies en situació de precarietat.

Aquest any són participen a la campanya el Col·legi Janer, Sagrada Família, Escola Pirineus, escola andorrana de Sta. Coloma de 2a ensenyança, escola andorrana d’Encamp de 2a ensenyança, escola Andorrana d’Ordino, Institut Espanyol, Batxillerat de l’escola andorrana, Col·legi Sant Ermengol, a més de Dames de Meritxell i els treballadors de Morabanc i Crèdit Andorrà.