Càritas Andorrana destina 30.000€ más para los refugiados de Ucrania

Prèviament Càritas Andorrana havia fet una aportació de 20.000€ que fa una suma global de 50.000€

Càritas Andorrana ha enviat 30.000€ més per cobrir les necessitats bàsiques de la població afectada pel conflicte bèl·lic d’Ucraïna. D’aquesta manera la suma total de fons enviats és de 50.000€, prèviament s’havia enviat una aportació de 20.000€. Des de l’entitat s’agraeix la generositat de la ciutadania i es recorda que la campanya de la crida d’emergència continua oberta ja que es preveu que el conflicte duri força temps. Les aportacions es poden fer a través de la web de Càritas, www.caritas.ad, o a través de transferències als comptes bancaris que tenen amb totes les entitats del país.

Els fons d’aquesta segona aportació provenen de les donacions de particulars, dels set Comuns del Principat, de Càritas parroquial d’Encamp, així com dels fons propis de Càritas Andorrana. Les donacions seran destinades a Càritas de Polònia, Moldàvia, Romania, Bulgària i Eslovàquia perquè així puguin organitzar accions per cobrir les necessitats bàsiques dels refugiats que arriben de les diferents zones d’Ucraïna.

Pel que fa a la situació dels refugiats d’Ucraïna a Andorra, Càritas Andorrana està donant resposta a les necessitats de les famílies refugiades acollides al Principat, amb l’objectiu d’ajudar-los a instal·lar-se al país. Sempre en col·laboració amb el Departament d’Afers Socials del Govern d’Andorra.