Què fem

SENSIBILITZACIÓ

Tots els programes i les campanyes puntuals estan oberts a noves aportacions i a la il·lusió de les persones que volen estar al nostre costat.

Aquestes accions pretenen donar a conèixer la realitat social, les situacions d’injustícia i pobresa en el nostre entorn i sensibilitzar els ciutadans per fer-los partícips de les possibilitats de millora de la nostra societat. Destaca la campanya de sensibilització sobre solidaritat i malbaratament alimentari en algunes escoles del país, a través de la qual es recull una quantitat significativa dels aliments i s’aconsegueix que part de l’alumnat i les seves famílies donin aliments de forma regular.

En l’època nadalenca, l’obra de Càritas també es fa present. Amb l’objectiu que cap infant es quedi sense un regal, l’entitat recull joguines ofertes per particulars i empreses del país, i es reparteixen entre els infants amb l’ajuda dels voluntaris, adolescents i joves andorrans.

És indispensable conèixer la realitat que ens envolta per poder actuar de forma altruista i conscient.