Què fem

VOLUNTARIAT

El voluntariat és una peça clau de Càritas Andorrana, l’ànima que permet arribar a tots els indrets del país. Gràcies al temps i a la dedicació dels voluntaris de Càritas, cada any es poden implementar programes de suport i acompanyament als més desfavorits.

Cada any, més de 80 persones voluntàries participen tant en el voluntariat institucional com en projectes o campanyes. Si vols dur a terme accions que tinguin un impacte sobre la societat andorrana, fes-te voluntari de Càritas. Posa’t en contacte amb nosaltres.

“Fer voluntariat t’apropa a una realitat que no sabies que existia. Pots ampliar els teus horitzons mentre ajudes els altres.”

Compromís > Altruisme > Bona fe > Dignitat > Respecte

Voluntariat, experiència significativa

Una experiència de voluntariat és enriquidora tant per al beneficiari com per al voluntari. En oferir temps, dedicació i atenció a les altres persones, el voluntari aprèn, comprèn i desenvolupa noves capacitats. Es tracta de viure en primera persona la història singular dels usuaris de l’entitat i apropar-se a les problemàtiques socials i econòmiques.

El voluntariat aporta una nova visió enriquidora i global que no deixa indiferent.

Testimonis de voluntariat a Càritas Andorrana: