Andorran Banking donat 6.000€

Els fons es destinaran al programa d’atenció a persones amb precarietat econòmica i exclusió social.

Andorran Banking ha fet entrega d’una donació de 6.000 euros per cinquè any consecutiu a Càritas per al programa d’atenció primària que atén les necessitats de persones que es troben en situació de precarietat econòmica, exclusió social i dificultats a serveis, segons han informat aquest matí. L’associació de bancs i l’entitat solidària remarquen que la xifra de beneficiaris del programa és similar a la del 2021 tot i que es detecta que l’increment del cost de la vida està provocant pèrdua de renda de les persones i empobriment de les famílies “fins al punt d’afectar inclús a les necessitats bàsiques”. I destaquen que aquestes dificultats econòmiques comporten destinar menys diners a l’alimentació, deixar de fer visites mèdiques o activitats de socialització o extraescolars.

La directora general de l’Andorran Banking, Esther Puigcercós, ha formalitzat la donació amb el president de Càritas, Amadeu Rocamora, i ha manifestat que l’associació “està sempre atenta a les problemàtiques que pot patir la societat andorrana” i s’enorgulleix de poder col·laborar amb Càritas a través del programa d’atenció primària.