29a edició de la campanya de recollida de joguines a favor de Càritas

La 29a edició de la campanya de recollida de joguines en favor de Càritas que organitza RTVA començarà el proper 15 de desembre i s’allargarà fins al 2 de gener amb l’objectiu que cap nen que ho necessiti no es quedi sense joguines per aquest Nadal. La campanya manté la seva finalitzat, però aquest any mantindrà petits canvis motivats per la pandèmia de la Covid-19 amb alguns punts de recollida que no estaran actius.

Les joguines, que han de ser noves i sense embolicar, es poden lliurar a les oficines de MoraBanc, a Illa Carlemany, a Càritas o en qualsevol dels establiments col·laboradors. Un any més també es pot aportar ninots de peluix usats o en bon estat a les Tintoreries Núria, de l’Illa Carlemany o de Pyrénées.

L’impulsor de la campanya, Oskar Royo, destaca que “volem mantenir viva la recollida, i encara que per la COVID-19 hàgim de canviar coses, les famílies ho necessiten encara més. Donar normalitat durant les festes és l’objectiu que busquem”.

Llista de col·laboradors: Càritas, MoraBanc, Illa Carlemany, MoraBanc Andorra, T Minis, Establiments Garrallà, Tintoreries Núria, Inlingua, Adelita, Sushi and Gong, Japomex, Federació Andorrana Bàsquetbol, Federació Andorrana de Voleibol, EMM, LOOPA, Museu Carmen Thyssen, CEA, Fílmic, Basar Valira, Botiga Tic-Toc, Comú de Canillo, Comú d’Encamp, Comú d’Ordino, Comú de la Massana, Comú d’Andorra la Vella, Comú de Sant Julià de Lòria, Comú d’Escaldes Engordany, FC Andorra, Grandvalira social, Vallnord Pal Arinsal, FAF, Món Imaginari, La Minjadora del Sinquede.