Càritas Andorrana reparteix joguines a 206 nens

La 29a edició de la campanya de recollida de joguines de Càritas Andorrana i impulsada per Oscar Royo, ha finalitzat amb èxit.

Tot i la situació de la pandèmia, que ha fet disminuir els punts de recollida actius, enguany s’han pogut recollir 1088 joguines que han estat repartides entre 206 beneficiaris. L’objectiu d’aquesta campanya ha estat aconseguir que cap nen ni nena es quedés sense joguets per celebrar el Nadal.

Dels 206 beneficiaris, 67 són d’Andorra la Vella, 41 d’Encamp, 34 d’Escaldes-Engordany, 21 de Canillo, 20 de Sant Julià de Lòria, 16 de la Massana i 7 d’Ordino.

Els col·laboradors que han participat aquest any són: l’entitat MoraBanc, el MoraBanc Andorra Basquet, la Illa Carlemany, Tintoreries Núria, l’Escola de Música Moderna, Inlingua, la botiga de joguines Tic Toc, l’Aula tecnològica Loopa, el Comú d’Andorra la Vella, la FAF, el FC Andorra, la Federació de Voleibol, Liberals d’Andorra, Basar Valira, el Museu Carmen Thyssen Andorra, el Comú d’Escaldes-Engordany, el supermercat Garrallà, el Comú de la Massana, l’Edifici sociocultural l’Estudi a Ordino, el Palau de Gel, l’Esplai de Canillo, Grandvalira, el Comú de Sant Julià, la CEA, RTVA i Andorra Telecom.

Per a més informació:
Pampliega & Associats. Tel. 759 044.