Aportació de la Federació Andorrana de Vela

La Federació Andorrana de Vela lliura 700 euros a Càritas Andorrana en suport als seus projectes socials

Els propassats dies 5 i 6 de novembre va tenir lloc a Arenys de Mar la 33a edició del Gran Premi Principat d’Andorra de Vela. Sabedora de les dificultats que afronten algunes famílies del país, la Federació va decidir dedicar a l’acció social de Càritas una part dels ingressos de les inscripcions rebudes de regatistes participants. Durant la cerimònia de lliurament de premis, després de la regata, el president de la Federació va agrair a regatistes i familiars la seva contribució.

El president de la Federació, Josep M. Pla, ha lliurat l’aportació al president de Càritas Andorrana, Amadeu Rocamora, en presència del secretari d’Estat d’Esports, Justo Ruiz.

La Federació Andorrana de Vela promou l’esport de la vela al Principat i els interessos de la vela andorrana, que va ser olímpica a Barcelona 92 i a Atlanta 96, a nivell internacional. El Gran Premi Principat d’Andorra és una regata de llarga tradició que aplega prop de 500 persones, entre regatistes, entrenadores i entrenadors, oficials de regata, persones organitzadores, voluntaris i voluntàries i públic, per competir i per compartir la seva passió pel mar i la vela.