Assemblea general

El dia 15 de juny Càritas Andorrana va celebrar l’Assemblea general presidida per Sr. Arquebisbe i Copríncep Joan Enric Vives, i el President i Vicepresidenta Amadeu Rocamora i Canòlich Baró, amb l’assistència de l’Arxiprest Mn. Ramon Sàrries, consiliari, els membres de la Comissió Permanent així com els representants de totes les Càritas parroquials i del personal de l’entitat.

L’acte va posar en valor la imprescindible tasca d’acció social que realitza la institució i va servir per presentar la Memòria anual d’activitats i l’aprovació dels comptes. Els recursos obtinguts l’any 2022 van ser de 555.319,10 euros i els recursos destinats als diferents programes socials de 504.075,68 euros.

Es van proposar els nomenaments dels Sr. Alfred Mer i la Sra. Paqui Barbero pels càrrecs de Responsble de la Comissió d’Aministració de béns i responsable de la Comissió d’Acció Social, que van ser aprovats per unanimitat.