Càritas recapta 6.000 euros al sopar solidari

El Sopar Solidari recapta més de 6.000 que es destinaran a projectes socials de l’entitat.

El Sopar Solidari organitzat per Càritas Andorrana dijous passat ha recaptat més de 6.000€ que es destinaran als diferents programes de l’entitat per ajudar a les persones més vulnerables que es troben en risc d’exclusió social.

Un total de 132 persones van acudir a l’acte que va ser presidit pel copríncep episcopal, Joan-Enric Vives, i pel president de Càritas Andorrana, Amadeu Rocamora i va comptar amb la presència de representants del Govern d’Andorra, de les corporacions comunals, d’alguns grups parlamentaris a més, de representants d’empreses, institucions i entitats socials del país. Abans del sopar, el notari Isidre Bartumeu va oferir una xerrada als assistents sobre testaments i els llegats solidaris.

Precisament aquest parlament va servir per donar a conèixer la campanya “La solidaritat està en tu” perquè les persones interessades puguin incloure Càritas Andorrana en el seu testament o llegat si així ho desitjen.
Amb l’objectiu d’informar sobre quins tràmits legals cal realitzar per fer un testament legal, Càritas Andorrana ha editat un fulletó informatiu que es distribuirà i es complementarà amb diferents accions de comunicació a les xarxes socials de l’entitat i que es podrà descarregar properament des de web al següent enllaç https://caritas.ad/llegats/

.